lördag 12 november 2011

♥ Utvecklingsfeber & Tjejmys med lördagsgodis ♥

Efter en natt med mardrömmar vaknade Sparven pigg och glad idag. Ingen feber. Ingen förkylning som brutit ut... Ibland undrar jag om hon kan få feber pga utveckling? För bara de senaste dagarna har hon börjat prata i sammanhängande meningar, hon uttalar "R:en" som de ska låta och hon har fått ett mycket tydligare uttal i sina ord...

När hon inte skenar iväg i sitt charmigt bubblande Sparvbabbel förstås ;)

Pappa Martin tog övernattningsväskan med sig i morse när han flög iväg på jobb och kommer hem imorgon igen... och eftersom mamma Mia fortfarande är ordentligt förkylningshängig, så fortsatte Sparven & jag kureringen hemma i sjuksoffan. Men man kan inte ha lördagsmys utan lördagsgodis! Så vi tog oss en liten utflykt till ICA, eftersom vi dessutom var i desperat behov av frisk luft!

"Mamma, vad har vi handlat idag?"

"Mhmm! SIPS! Få Enina maka?"

"Hm, jag tycker ju egentligen inte om dill...
Men på chips är det ju jättegott!" ;)

"Hej mamma! Nu är jag här igen...
Vad blir det till middag?"

"Mhmm! Bagetti! Få Enina maka?"

Sparven gillar verkligen "bagetti & söttsås :)

Tjejigt lördagsmys i soffan med ostbågar, russin, jordgubbssaft och film!

Hjärtat, säger du till när du vill gå och sova? ♥

Nähä... :)

Nu gumman.. Nu är det dags att sova :)

Puss min söta lilla älskling!
Tack för en supermysig dag ♥

Kramelurer
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar