lördag 10 september 2011

♥ Sparven & Tombliboo Ooo ♥

För jag tycker mig faktiskt se en viss likhet ibland, mellan min söta dotter och en av de små tjattrande & fnittrande Tomblibooerna ur "I drömmarnas trädgård"...

Sparven & Tombliboo Ooo
Fast just idag hade hon randiga byxor istället för randig tröja ;)

Nämen, se där.. De har visst randiga byxor också ibland! ;)

"I Drömmarnas Trädgård" fungerar fortfarande ibland,
när man vill få henne att sitta lugn & stilla i soffan en stund ;)

När man är sjuk kan man till och med få äta lyxmellis i soffan framför TV´n ♥

Kramelurer
Mia

2 kommentarer:

  1. Hon är verkligen en liten Tombliboo Ooo i sina fantastiska små byxor! :-)
    Nu såg jag att du skrivit en kommentar! :-) Jag älskar livet utan Facebook. Skönt att inte vara så förbaskat närvarande och tillgänglig. :-)
    Förstår tjusningen med FB också, men jag tackar för mig. :-)
    Klart vi får se till att träffas snart! Vi brukar vara lite mer sociala på hösten. Vi vill givetvis bjuda igen. Återkommer! :-)
    Trivs jättebra på jobbet och jag hoppas att du också gör det.
    Mina arbetskamrater är guld värda och jag har inte VAB;at sen början av juni. :-)
    Snart kommer alla virus och baciller igen så jag jobbar på fram till dess.

    Ha en underbar dag och pussa gullungen från oss. Martin kan du också ge en puss om han vill ha en. ;-)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Då är hon jätteduktig på att borsta tänderna med andra ord för det gör Tombliboerna flera långa minuter i varje avsnitt...hihi...
    Ossian är nog mer en Igle Piggle fast jag vet att hans favorit är Makapacka.

    Kul för övrigt att se att även kläder från tjejavdelningen kan vara randiga ibland för när man ska handla åt Ossian på pojkavdelningen så är ALLT randigt. Så knäppt att det överhuvudtaget är uppdelat kan jag tycka.
    Hur som helst så är Sparven supersöt som Tomblibo! Kram

    SvaraRadera