onsdag 21 september 2011

♥ Tvåårstrots i hamsterhjulet ♥

Jodå... Vi lever. Vi är lite trötta bara... Och stundvis omotiverade till att göra annat än att låta vardagen gå runt. Få livspusslet att gå ihop och hamsterhjulet att snurra. Så bloggen är varken prio 1, 2 eller 3 just nu. Sparven håller både på att få tänder och har visat de första riktigt tydliga tecknen på tvåårstrots, så just nu går all mamma-energi åt till att tackla hennes humörssvängningar.

För det är inte lätt att vara liten och ha ont i munnen :-/

Det är inte varje kväll hon är så här glad vid middagsbordet.

Mamma Mia har köpt en ny bok som hon ska börja läsa ikväll...

Jag vet inte om jag kommer att bli klokare av den men jag hoppas att jag förstår mer av vad min arga, söta dotter går igenom just nu ♥

Kramelurer
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar