fredag 2 september 2011

♥ Bortglömda paraplyer under regnbågen ♥

När jag kommer hem från jobbet på eftermiddagarna så går jag först hem och hämtar barnvagnen, sedan går jag till förskolan för att hämta Sparven. När jag kom hem igår fick jag springa från bussen eftersom det plötsligt bara hällregnade! Att jag inte insåg att jag bara kunde öppna handväskan och plocka upp mitt lilla paraply som jag så omsorgsfullt packat ner, den tanken slog mig aldrig ;) Men väl innanför dörren så kände jag att jag hade tid att vänta i några minuter, för att se om regnet avtog lite innan jag gick igen... Efter en stund duggade det bara lite, samtidigt som solen började titta fram! Så när jag gick mot dagis uppstod det magiska meteorologiska fenomenet...

En vacker regnbåge - rakt över Sparvens förskola! :)

Jag vet i alla fall vilken skatt som väntade under den regnbågen ♥ 
;)

Kramelurer
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar