fredag 7 oktober 2011

♥ Smältande hjärtan & näsdukstravar ♥

Hjärtat smälter verkligen som mjukglass i juli, när Sparven - mitt i middagen - ler mot mig och säger:

"Mamma - Goood mat" ♥

Tack för att ni väntar så tålmodigt, jag hoppas att jag får tillbaka blogginspirationen snart igen... För jag håller med Chris Medina; "What are words if you really don´t mean them when you say them?"

Har ni inte hört låten eller sett videon än, så ta fram en trave näsdukar först... Låten handlar om Chris Medina´s flickvän Juliana som råkade ut för en bilolycka och hamnade i koma för två år sedan. När läkarna meddelade att hennes liv inte skulle gå att rädda, fortsatte Chris att hoppas och vaka vid hennes sida. Efter 1 ½ månad vaknade flickvännen, dock med en hjärnskada som förändrade hennes och familjens liv fullständigt...

Det får en att stanna upp och tänka efter lite...

Kramelurer
Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar